După trei volume de versuri mai mult decât remarcabile, Diana Geacăr ne surprinde cu câteva povestiri scrise în acelaşi registru minimalist, temele sale predilecte fiind singurătatea, lipsa de comunicare, urâtul existenţial, oboseala. Indiferent dacă decupează secvenţe din filmul unor existenţe mărunte, dacă evocă, fără obişnuitele accente nostalgice, cu un realism crud, scene de adolescenţă sau dacă abordează parabola cu vagi rădăcini kafkiene, tonul este mereu dezabuzat, oamenii – singuri şi obosiţi, iar sentimentul eşecului este prezent pretutindeni. Asupra unor teme majore, cum ar fi dragostea, viaţa de cuplu, maternitatea este proiectată o lumină violent demistificatoare, totul este insignifiant, banal şi tinde să se prăbuşească în derizoriu. Tragicul Dianei Geacăr fiind, în cele din urmă, tragicul lipsei de sublim şi de tragic, drama sufocării în banalitate.
Acest sit folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență în utilizare. Informațiile cookie sunt stocate în browser-ul tău și au rolul de a te recunoaște când te întorci pe situl nostru și de a ajuta echipa noastră să înțeleagă care sunt secțiunile sitului pe care le găsești mai interesante și mai utile.
Recenzii
Nu există recenzii până acum.